۱۰ راهکار مؤثر برای رشد شغلی دیجیتالی

آیا شما یک حرفه ای بازاریابی هستید که تازه کار را شروع می کنید؟ آیا به دنبال پیشرفت حرفه ای در بازاریابی دیجیتال خود هستید ، اما کاملاً مطمئن نیستید که کدام مسیر را طی کنید یا چگونه باید به پیش بروید؟

دیجیتال

در این صورت ، باید به طور مداوم مهارت های خود را بهبود ببخشید تا بتوانید از یک مزیت رقابتی استفاده کنید. اما بهترین راه برای انجام این کار چیست؟

این حقایق جالب را از HubSpot ببینید:

     

  • ۸۵٪ افراد شاغل ۳۰ دقیقه در هفته را به تمرینات یادگیری خاص شغلی اختصاص می دهند. علاوه بر این ، بیشتر متخصصان دوست دارند زمان بیشتری را برای بهبود خود اختصاص دهند ، اما احساس نمی کنند که وقت کافی دارند.

     

  • ۶۸٪ از کارگران از سیستم عامل های یادگیری آنلاین استفاده می کنند ، و ۶۲٪ دیگر به دنبال تأثیر گذار و متخصصان هستند.

     

  • بیشتر آنها آموزش آنلاین را ترجیح می دهند و بیش از نیمی از دستگاه های تلفن همراه خود را برای یادگیری استفاده می کنند.

در اینجا ۱۰ روش وجود دارد که متخصصان می توانند خود را بیشتر تحت فشار قرار دهند و تنها به منظور کسب درآمد بیشتر ، بلکه برای بهتر کردن مهارت و ارزش ظاهری خود در مورد کارفرمایان فعلی یا آینده ، خود را به سمت رقابت بیشتر مورد نیاز خود قرار دهند.

۱ a یک تخصص را انتخاب کنید

تخصص بدون شک مهم است و توانایی بازاریابی خود بر اساس تمایز شما بخش بزرگی از رقابت بودن است. آیا این صدای تهدیدآمیز است؟ حقیقت این است که شما احتمالاً از قبل مهارتهایی دارید که باعث می شود شما از بقیه متمایز شوید – ممکن است فقط در مورد نحوه رشد و بازاریابی آنها خلاق باشید.

نکته اصلی انتخاب چیزی بر اساس اولویت ها و استعداد طبیعی شما و همچنین اهداف شغلی شماست. آیا شما یک فرد فناوری هستید که می خواهید به سمت خلاق یا بازاریابی حرکت کنید؟ SEO می تواند چیز شما باشد. آیا شما یک حرفه تجاری هستید که عاشق نوشتن هستید؟ کپی کردن و نوشتن محتوا می تواند مربای شما باشد. اگر شما از پایان کار چیزهایی نیستید و دوست دارید بنویسید ، تقاضای زیادی برای مدیران محتوا و مدیران رسانه های اجتماعی وجود دارد.

در اینجا بخش هایی وجود دارد که در زمینه بازاریابی دیجیتال همچنان مورد تقاضا قرار خواهند گرفت:

     

  • رسانه های اجتماعی
  •  

  • بازاریابی موبایل
  • موبایل
     

  • توسعه وب و طراحی
  •  

  • تولید ویدیو
  •  

  • تحلیلی
  •  

  • استراتژی و مدیریت پروژه
  •  

  • انتشار دیجیتال
  •  

  • نوشتن نگارش

هر مسیری که طی می کنید ، حتماً طاقچه ای داشته باشید و بتوانید نشان دهید که می توانید به نتایج قابل اندازه گیری برسید.

۲ What آنچه می دانید را نشان دهید

پیدا کردن تخصص اولین قدم برای پیشروی با یک حرفه دیجیتال با ارزش است. اما به محض اینکه موجودی را که عالی هستید و آنچه را که می خواهید بیاموزید موجودی کنید ، لازم است که به دیگران نشان دهید دقیقاً آنچه می توانید انجام دهید.

این بخش بسیار بیشتر از ایجاد یک نمونه کارها را شامل می شود ، اگرچه بسته به اینکه در کدام جریان متمرکز شوید ، ممکن است کم و بیش به سبد سهام شما بستگی داشته باشد. نویسندگان کپی رایت ، طراحان وب و متخصصان گرافیک مطمئناً می خواهند یک مجموعه کار خوب و گرد را در معرض نمایش کارفرمایان آینده قرار دهند.

اما طرف دیگر این امر بازاریابی است. مطمئنا ، شما ممکن است چند نمونه عالی در نمونه کارها خود داشته باشید ، اما مشتریان یا کارفرمایان بالقوه چگونه می توانند ببینند که چگونه کار می کنید؟ چگونه می توانید آنها را به وضوح درک کنید که دانش شما به آنها کمک می کند تا در کسب و کارشان کل رقابت رقابتی داشته باشند؟ آیا آنها به اندازه کافی می توانند فرایند شما را برای ورود به سیستم برای یک پروژه بزرگ درک کنند؟

شما باید نه تنها مهارت جدید را یاد بگیرید بلکه درک کنید که چگونه مهارت های صحیح را به افراد صحیح نشان دهید ، که اغلب شامل مهارت های ارتباطی و کسب و کار پشتیبان نیز خواهد شد که نشان می دهد شما می دانید چگونه می توانید با یک تجارت ارتباط برقرار کنید و کار کنید.

۳ ٫ رفتار مصرف کننده را درک کنید

مدل قدیمی بازاریابی متوقف است و مدل جدیدی در شهر وجود دارد که مصرف کنندگان گزینه های بیشتری دارند و دسترسی به آنها بیشتر از گذشته است.

خرید با یک کلیک و بازاریابی لحظه ای دو نمونه از روش هایی است که مصرف کنندگان این روزها بصورت آنلاین خریداری می کنند.

آنها از بازاریابی مزاحم فاصله می گیرند و به چیزی می پردازند که با سطح بالایی از انتخاب و دسترسی مشخص می شود.

نتیجه این است که تئوری های بازاریابی و تجارت که ممکن است ده سال پیش در مدرسه تجارت آموخته باشید ، کاملاً متفاوت هستند یا حداقل در جهت دیگری حرکت می کنند.

نشان می دهد که شما می توانید بر این اساس بازاریابی کنید و برخی از زبان های فعلی را می شناسید و به شما توجه می شود.

۴ Proj پروژه های خود را شروع کنید

برای تمرین ، باید کار را به تنهایی انجام دهید ، و این درست است که آیا شما به طور رسمی به عنوان بازاریاب دیجیتال مجوز دریافت می کنید یا خیر. بخشی از این کار ساختن یک نمونه کارها است و بخش دیگر نشان دادن اینکه چقدر خوب می توانید برای خود فکر کنید و یاد بگیرید.

شما باید به طور مداوم در حال یادگیری باشیدبقیه عمر کاری خود را برای رقابت در این صنعت رقم بزنید ، بنابراین هم اکنون می توانید به دنبال آن بروید و دانش خود را به عنوان بخشی از بازاریابی شخصی خود با جهان به اشتراک بگذارید.

۵ a رهبر باشید

این روزها افراد زیادی برای خود کار می کنند یا به تیم های کوچکتر از افراد با مهارت های متنوع پیوسته اند. شما باید بتوانید ظرفیت خود را برای رهبری در یک زمینه تجاری و بازاریابی (یا تخصص شما) به شکلی بزرگ به نمایش بگذارید.

بنابراین ، این بدان معنا نیست که شما باید از لحاظ فنی پروژه ها را هدایت کنید ، اما اگر مثلاً آزاد کردید ، می توانید در مورد نحوه مدیریت مشاغل خود صحبت کنید ، برنامه های پروژه را با مشتری تهیه کرده و از جمله موارد دیگر به حسابداری خود رسیدگی کنید.

نکته این است که نشان دهید شما می توانید ابتکار عمل را بگیرید و سازمان یافته بمانید بلکه در ظرفیت رهبری با دیگران همکاری کنید. باید بتوانید ایده های اصلی خود را ارائه دهید و از صحبت کردن در مورد آنها در مقابل یک گروه نترسید.

ایده

اگر تخصص خاصی دارید ، باید با ایجاد یک حضور آنلاین مشخص ، به عنوان یک تأثیرگذار رفتار کنید. ایجاد اقتدار از این طریق راهی عالی برای تأسیس خود به عنوان یک متخصص و برآمدن در صدر است.

۶ Know دانش رسانه های اجتماعی

صحبت از تأثیرگذار ، رسانه های اجتماعی دیگر یک نوع مهارت “ممکن است” نیست – این یک ضرورت است. حتی اگر در آن تخصص خاصی ندارید ، باید واقعاً اصول را بشناسید و بتوانید چند اکانت مختلف رسانه های اجتماعی را به راحتی اجرا کنید و نه تنها تصاویر و عبارات جالب را ارسال کنید ، بلکه می توانید در یک شبکه اجتماعی درگیر شوید.

حتی اگر رسانه های اجتماعی تخصص شما نیستند ، اگر دنبال حرفه ای در بازاریابی دیجیتال باشید ، نشان دادن درک کاملی از کانال ها و استفاده از آنها ضروری است.

۷ ٫ شبکه سازی

یکی از مزایای پیوستن به کلاسهای آنلاین یا نوع دیگر برنامه آموزش گروهی این است که شما می توانید با همسالانی که در شرایط مشابه شما هستند ملاقات کنید.

اما این فقط کلاس هایی نیست که بتوانید با آنها ملاقات کنید – احتمالاً می دانید شبکه آنلاین یا پیوستن به یک انجمن دیجیتال چقدر ساده است و مطمئناً ارزش آن را دارید که این کار را زود انجام دهید.

این که آیا شما علاقه مند به کشف اطلاعات بیشتر در مورد یک زمینه خاص هستید یا در حال حاضر در این زمینه هستید و می خواهید خود را بیشتر تحت فشار قرار دهید ، در اینجا چند کار را می توانید انجام دهید تا حرفه خود را به جلو سوق دهید:

     

  • از لینکدین برای ارتباط با افراد شرکت ها یا مشاغل مورد نظر خود برای مصاحبه های اطلاع رسانی استفاده کنید.
  •  

  • برای گروههای مورد علاقه در فیس بوک جستجو کنید.
  •  

  • برای پست های شغلی توییتر را اسکن کنید و مکالمات سریع در مورد موضوعات مورد علاقه خود داشته باشید.
  •  

  • در صورت امکان به جلسات و همایش ها بروید.
  •  

  • یک مربی پیدا کنید و با آنها بحث و گفتگو کنید.

۸ Technical فنی بگیرید

حتی اگر شما قصد ندارید به چیزی بیش از حد فنی بپردازید ، باید درک اساسی از طراحی وب و سئو داشته باشید – این می تواند واقعاً به پیشرفت شما در جلو کمک کند.

این جنبه های کسب و کار ضروری است که بدانید زیرا به احتمال زیاد با تیمی در زمینه محتوا و فعالیت های بازاریابی کار می کنید. بنابراین برای اطمینان از رعایت یک استراتژی موفقیت آمیز در بازاریابی دیجیتال ، باید چنین مواردی را تا حدودی مورد بحث قرار دهید.

۹ ٫ در یک موسسه معتبر مجوز بگیرید

در هر نوبت ، شما احتمالاً کلاس هایی برای بازاریابی ، نوشتن کپی ، و حتی موارد فنی دیگری مانند کد نویسی می بینید – بسیاری از آنها می توانید از راحتی در خانه خود استفاده کنید. اما فقط به دنبال چیزهایی نباشید که به نظر خوب می رسد.

ابتدا تحقیقات انجام دهید. چرا؟ بسیاری از کارفرمایان و حتی مشتری ها به دنبال آموزش قانونی خواهند بود. آنها باید بتوانند جستجوی سریع را انجام دهند تا مهارتهای شما را دریابند.

اطلاعات ارزشمند زیادی وجود دارد که می توانید به صورت آنلاین از طریق آن بیاموزید ، و این مهم است که یادگیری چیزهای جدید را ادامه دهید زیرا این رشته به طور مداوم در حال تغییر است. با این وجود ، اخذ آموزش از یک موسسه معتبر ، قطعاً برتری نسبت به همسالان شما خواهد داشت.

۱۰ Training آموزش آنلاین

فواید یادگیری آنلاین و حتی در دستگاه های تلفن همراه شما بسیار گسترده است: شما می توانید در هر مکانی یاد بگیرید ، می توانید دوره ها را با سرعت خود بگذرانید ، و گاهی اوقات این دوره ها ارزان تر از دوره ها در موسسات سنتی است.

همچنین ، یک فشار برای مهارت وجود دارد و شرکتهایی که عقب افتاده اند ، رقابت خود را از دست می دهند – بنابراین ، تقاضا وجود دارد. این شرکتها ممکن است فقط نیاز به افراد با استعدادی داشته باشند تا در این مسیر گام بردارند و اطمینان حاصل کنند که در مسیر موفقیت و سود قرار دارند. آژانس های خلاق نیز اغلب استخدام می شوند و آژانس های دیجیتالی روز به روز بیشتر می شوند.

استخدام

افکار نهایی

این کار را برای نشان دادن تجربیات خود انجام دهیدctly چگونه می توانید به تولید سود کمک کنید. این کار را با ایجاد یک سبد واضح و منحصر به فرد انجام دهید و خود را به گونه ای بازاریابی کنید که نه تنها اصیل بلکه با ارزش باشد.

اگر آن را دوست دارید ، باید بتوانید در اوقات فراغت مهارت های خود را بهبود بخشید بدون آنکه احساس کار کند.

Related articles

۱۱ استراتژی های بازاریابی غیر معمول برای شروع فعالیت خود

“ هر بازاریاب می خواهد رهبری ، ثبت نام و مشترکین بیشتری داشته باشد – بدون اینکه هزینه زیادی بپردازید. و در حالی که دستیابی به این نتایج در اکثر موارد ممکن است یک رویا باشد ، اگر به سادگی زمان نشستن و خلاقیت را داشته باشید ، می توانید با بازاریابی خود چلپ چلوپ […]

Learn More

چگونه تحول دیجیتال در حال تغییر بازاریابی است؟

“ ظهور اینترنت و گسترش دیجیتالی ، نه فقط به عنوان یک فناوری بلکه به عنوان یک قالب رسانه ای ، تأثیرات عمیقی و غیرمنتظره ای در زندگی قرن بیست و یکم داشته است. در حالی که همه انتظار داشتند که فناوری دیجیتال چیزی را که معدود افراد به درستی پیش بینی کرده اند سریعتر […]

Learn More

تکامل یادگیری مداوم در آموزش عالی

“ آموزش و پرورش ، مانند بسیاری از صنایع با پیشرفت فناوری ، طی سالها در تلاش برای مطابقت با استانداردها و خواسته های جدید تکامل یافته است. در دوره آموزش عالی ، شما با یک مخاطب هدف (دانشجویان) که علاقمند به یادگیری و غالباً با دنیای دیجیتال در ارتباط هستند ، سروکار دارید. در […]

Learn More