۴ راه ساده برای پرورش روابط مشتری

    ۸۶٪ از مشتریان برای تجربه بهتر مشتری هزینه بیشتری پرداخت می کنند. این آمار ممکن است برای بسیاری از مشاغل شگفت آور نباشد ، به ویژه که به طور خودکار به طور خودکار به کانال های دیجیتالی می رویم تا خودکار و تسریع شوند. ما برای یافتن بهترین معاملات از موتورهای خرید مقایسه استفاده می کنیم و سایت هایی مانند eBay برای مذاکره در مورد قیمت ها در صورت امکان. با این وجود ، در اصل ما ، همه آنچه که واقعاً می خواهیم تجربه مثبت مشتری و لمس شخصی است.

    قیمت

    اگر نگران این هستید که به اندازه کافی مشتری خود را تغذیه نمی کنید ، یا فکر می کنید کارهای دیگری وجود دارد که بتوانید احساسات مثبت را به سمت برند خود هدایت کنید ، ما ۴ روش فوق العاده ساده را برای شما ترسیم کرده ایم تا بتوانید آن روابط معنادار را تقویت کنید و به چرخش در آورید. آنها را به تولیدکننده درآمد تضمینی:

    ۱ ٫ از آنالیزها برای توسعه شخصیتهای کامل استفاده کنید

    هرچه بیشتر در مورد مشتریان بالقوه خود آگاهی داشته باشید ، موفق تر خواهید توانست روابط معنی دار با آنها برقرار کنید. جمع آوری هرچه بیشتر داده های مشتری به شما امکان می دهد مشخصات دقیقی از نیازهای مشتری ، تنظیمات برگزیده و ویژگیهای اصلی مشتری خود بسازید. این اغلب به عنوان شخصیت مشتری گفته می شود. به طور سنتی ، پرسنل مشتری شامل اطلاعاتی درباره جمعیت شناسی ، الگوهای رفتاری ، انگیزه ها ، چالش ها و اهداف هستند. تعداد personas شما ایجاد می کند بستگی به نحوه انتخاب بخش مشتری خود دارد.

    به دلیل کانال های آنلاین ، توازن قدرت بین مشاغل و خریداران بسیار تغییر کرده است. مشتریان از قدرت و خودکفایی بیشتری برخوردار هستند ، تمایل بیشتری برای انجام تحقیقات مربوط به محصول خود به موتورهای جستجو و رسانه های اجتماعی روی آورده اند. آنها نسبت به فروش سخت و یک طرفه پیام های بازاریابی “فشار” از مارک ها ، که درک نمی کنند از مزاحمت بیشتری برخوردار هستند ، کمتر مستعد هستند. از آنجا که مشاغل بیشتر شروع به تصدیق این موضوع می کنند ، آنها بیشتر به تجزیه و تحلیل مشغول هستند که می توانند یک رویکرد مؤثر را آگاه سازند – اکنون ۵۳٪ سازمان ها می گویند که بازاریابی مبتنی بر داده ها اولویت اول استراتژیک آنها است.

    ۵۳٪ سازمانها می گویند بازاریابی مبتنی بر داده ، اولویت استراتژیک آنها است.

    این توییت

    تجزیه و تحلیل مشتری درک عمیق و ارزشمندی از عادات و سبک های خرید مشتریان موجود و بالقوه شما را در اختیار شما قرار می دهد. این امر به شما امکان می دهد تا رفتارهای آینده خرید خود را پیش بینی کرده و مطابق با آنها با رویکردی هدفمند ، ساختار یافته تر برای فروش و بازاریابی از آنها مراقبت کنید.

    بینش های بدست آمده از تجزیه و تحلیل مشتری ، کاهش هزینه های تبلیغات را تسهیل می کند ، زیرا می توانید هدف خود را ساده تر کنید و پیام های بازاریابی را به طور موثرتری به مشتری منتقل می کنید که به احتمال زیاد به روشی مثبت پاسخ می دهند. همچنین با ارسال پیام مناسب به مشتریان مناسب در زمان مناسب می توانید وفاداری مشتری و احساس مثبت را به حداکثر برسانید. همه اینها باید با افزایش فروش و ROI به اوج خود برسد.

    چه SAS ، Accenture یا KISSmetrics را انتخاب کنید ، تجزیه و تحلیل مشتری اولین گام اساسی برای رشد مؤثر روابط است. تمام آنچه شما باید انجام دهید این است که تحقیق کنید و راه حلی را انتخاب کنید که متناسب با نیازها و اهداف شما باشد و از بینش های قدرتمند شروع کنید!

    راه حل

    ۲ ٫ ایمیلهای شخصی و مرتبط ارسال کنید

    ایمیل تنها کانال قدرتمندی است که می توانید برای برقراری ارتباط و درگیر کردن مشتریان از آن استفاده کنید. این یک کانال مستقیم و شخصی است که به شما امکان می دهد تا خیلی سریعتر و آسان تر از سایر کانالهای دیجیتال ، حس وفاداری مشتری و ایجاد روابط را تقویت کنید. به طور کلی ، اگر مشتری موافقت کرده است که آدرس ایمیل خود را به شما بدهد ، قبلاً در معرض مارک شما قرار داشته باشد ، مایل است مکاتبات را از شما دریافت کند ، و احتمالاً حتی از شما خریداری کرده است. این قابل توجه است – برای حفظ سودآوری شغلی ، باید خریدهای مکرر را ترغیب کنید. نه تنها فروش تقریباً شش تا هفت برابر ارزانتر از خرید کالای موجود نسبت به خرید یک مشتری جدید ، مشتریان تکراری به طور متوسط ​​، ۶۷٪ بیشتر از مشتریان جدید هزینه می کنند.

    دیجیتال

    تکرار مشتریان به طور متوسط ​​۶۷٪ بیشتر از مشتریان جدید هزینه می کنند.

    این توییت

    با ارسال ایمیل شخصی به مشتریان ، می توانید سرمایه گذاری مارک تجاری خود را در نیازها و علاقه های منحصر به فرد خود نشان دهید. اگر آنها سبد خرید خود را رها نکرده اند ، می توانید یک یادآوری دوستانه برای آنها بفرستید و از آنها بخواهید که آیا برای تکمیل معامله خود به کمک نیاز دارند. اگر آنها در برخی از صفحات محصول خاص وقت صرف کرده اند ، می توانید اطلاعات و مزایای محصولات بیشتری را دنبال کنید. شاید یک سال نگذشته باشد که آنها برای اولین بار در خبرنامه شما مشترک شدند و می خواهید یادداشتی را برای جشن این سالگرد برای آنها ارسال کنید.

    سرمایه گذاری

    با قدرت ایمیل های ماشه واتوماسیون بازاریابی ، بدون نیاز به صرف وقت و تلاش زیاد ، می توانید برای تحکیم روابط با مشتری خود رویکردی پیشگیرانه اتخاذ کنید. شما می توانید ارتباطات متناسب با هر مرحله از سفر مشتری را تنظیم کنید و به دلیل دید فوری در صندوق ورودی آنها ، شانس دریافت پاسخ بسیار افزایش می یابد. از ایمیل های بازاریابی شخصی شده خود برای تهیه محتوای با ارزش ، آموزنده ، معتبر و نشان دادن مراقبت به شما استفاده کنید ، و از مزایای آن استفاده خواهید کرد.

    ۳ ٫ اجتماعی باشید

    به طور فزاینده رسانه های اجتماعی کانال ترجیحی برای برقراری ارتباط و اتصال هستند و اکنون طبق گفته J.D. Power ، ۶۷٪ از مصرف کنندگان از کانال رسانه های اجتماعی یک شرکت برای خدمات به مشتریان استفاده کرده اند. به روزرسانی های فوری و پاسخ هایی که در رسانه های اجتماعی تسهیل می کند نیز بر برندها فشار آورده است تا به همان سرعت پاسخ دهند. در حقیقت ، ۳۲٪ از مشتریان اجتماعی در ۳۰ دقیقه انتظار پاسخگویی به شکایت را دارند و ۴۲٪ انتظار دارند که پاسخی در مدت ۶۰ دقیقه بدهند.

    ۳۲٪ از مشتریان اجتماعی در مدت ۳۰ دقیقه انتظار پاسخگویی به شکایت را دارند و ۴۲٪ انتظار دارند در مدت ۶۰ دقیقه پاسخی بدهند.

    این توییت

    بسیاری از مشاغل این اشتباه را تصور می کنند که می توانند از کانال های اجتماعی خود صرفاً برای ایجاد دید برند استفاده کنند و دسترسیشان را گسترش دهند. با این حال ، دومین حضور آنلاین که از طریق آن مشتریان می توانند با آنها تعامل برقرار کنند ، مشاغل وظیفه دارند از کانالهای اجتماعی خود برای ارائه خدمات به مشتریان ، همانطور که و در صورت لزوم استفاده می کنند ، استفاده کنند.

    هر دو روش مدیریتی و واکنشی را برای مدیریت رسانه های اجتماعی و پرورش جوامع آنلاین خود اتخاذ کنید. شما می توانید این کار را با پاسخگویی به هرگونه درخواست یا نام تجاری در اسرع وقت ، تلاش برای ارائه بهترین راه حل ممکن ، و اجرای یک تماس شخصی “شخصی” به همراه ارتباطات خود انجام دهید.

    هیچ چیز نارضایتی تری برای مشتری وجود ندارد از این که منتظر یک مدت طولانی برای پاسخ دهی باشید ، یا اینکه از آن کاملاً نادیده گرفته شود. هرگز فراموش نکنید که کانال های اجتماعی شما همان مارکت وب و یا یک نسخه بروشور سخت افزاری از برند شما هستند و هر تجربه منفی که ممکن است مشتری از طریق Social داشته باشد ، این پتانسیل را دارد که به اعتبار برند شما آسیب جدی برساند.

    بهترین کار برای پیاده سازی سیستمی است که به شما امکان می دهد ارتباطات مشتری را با توجه به میزان فوریت پاسخ به آنها در اولویت قرار دهید – یعنی یک توئیتی که مشتری در مورد محصول شما از آن شکایت دارد باید بیش از یک نظر مثبت یا تعریف تعریف شود ، اگرچه در نهایت باید به هر دو پاسخ دهند.

    مطمئن باشید که جستجوهای منظم را برای ذکر نام های تجاری و پست های رسانه های اجتماعی انجام می دهید که ممکن است مستقیماً برچسب شما نشوند. به عنوان مثال ، فقط ۹٪ توییتهایی که از یک شرکت ذکر می کنند در واقع به شرکت هدایت می شوند ، اما ممکن است آنها به همان اندازه به تعامل احتیاج داشته باشند. هرچه بیشتر بتوانید برای ارتقاء یک تجربه مثبت مشتری اجتماعی انجام دهید ، احتمال دارد که مشتریان شما تجارت شما را به دیگران توصیه کنند!

    ۴ ٫ برای حفظ

    اکثر مشاغل یک استراتژی بازاریابی تثبیت شده دارند ، اما تعداد بسیار کمی از آنها برنامه ای مستند برای نگهداری دارند. اگر هدف خود را حفظ کنید ، بیشتر تلاش خود را برای تقویت روابط مشتری خود با استفاده از پسوند انجام می دهید. ما قبلاً تأیید کرده ایم که نگهداری ارزان تر از کسب است ، (و ۸۲٪ شرکت ها موافق هستند!) ، اما می تواند حاشیه سود شما را نیز گسترش دهد. در حقیقت ، افزایش نرخ نگهداری مشتری فقط ۵٪ سود هر چیزی را از ۲۵ به ۹۵٪ افزایش می دهد.

    افزایش نرخ نگهداری مشتری فقط ۵٪ سود هر چیزی را از ۲۵-۹۵٪ افزایش می دهد.

    این توییت

    علاوه بر ارائه کالای استثنایی و قیمت رقابتی ، تعدادی روش وجود دارد که می توانید برای بهبود نرخ احتباس استفاده کنید. خدمات بی نظیر مشتری اجتماعی ، به عنوان ایمیل های هدفمند نیز کمک خواهد کرد. اما کلید اصلی برای حفظ مشتری در اعدام نهفته است.

    صرف نظر از نوع شغلی یا مخاطب هدف شما ، بازاریابی محتوا یک ابزار نگهدارنده برتر است و به دلیل ماهیت شخصی که دارد می تواند همزمان روابط مشتری شما را تقویت کند. باز هم ، می توانید برای ارسال ایمیل به مشتریانی که شامل تخفیف درصدی متناسب با افراد خاص بر اساس ترجیحات آنها و رفتار خرید قبلی است ، می توانید از آنالیز و اتوماسیون بازاریابی استفاده کنید. اگر مشتری خریداری نکرده یا حتی مدتی یکی از ایمیل های شما را باز نکرده است ، می توانید آنها را تشویق کنید تا دوباره با مارک شما با یک پیشنهاد ویژه درگیر شوند (حتماً در صورت امکان آن را در خط موضوع اعلام کنید!).

    بازاریابی محتوا

    مسابقات را با محوریت محتوای تولید شده توسط کاربر در رسانه های اجتماعی اجرا کنید. اگر یک رستوران هستید ، می توانید پیروان را ترغیب کنید تا یک عکس از شام خود را (توی چشمگیر یا ناخوشایند!) قرار دهند تا یک وعده غذایی رایگان برای دو نفر به دست آورند. تیک راه ساده اما مؤثر برای تحریک تعامل است و به شما کمک می کند تا به یک انجمن آنلاین گسترده تر دسترسی پیدا کنید.

    سرانجام ، بهترین راه برای تقویت روابط مثبت مشتری و وفاداری ، پاداش آنها برای آن است. برای مشتریانی که به طور مداوم خرید می کنند ، ارسال کارت کوپن هدیه ، یا کد تخفیف شخصی ، ارائه معاملات منحصر به فرد ، یا اعتبار دادن به حساب آنها ، خواه با ۱۰ دلار یا ۱۰۰ دلار باشد ، همه حرکات کوچک اما متفکر هستند که باعث می شوند مشتریان دلایلی ملموس برای حفظ آن داشته باشند. برگشتن.

    برای حفظ روابط خوب مشتری با کدام روشها بیشتر ارزش قائل هستید؟ به ما در بخش نظرات زیر اطلاع دهید!