۶ راه برای تبدیل فوری صفحه محصولات شما

    بیشتر اوقات ، صفحه محصول آخرین چیزی است که یک خریدار پنجره دیجیتال را از یک تبدیل کاملاً مجزا جدا می کند – بنابراین باید آن را به درستی بدست آورید.

    دیجیتال

    یک مطالعه جدید نشان داد که هزاره ها هنگام تصمیم گیری خرید آنلاین ، به جای تبلیغات به همسالان خود نگاه می کنند. Millennials به عنوان بومیان دیجیتال ، نسل بسیار موثری هستند – اعتماد آنها را جلب کنید ، و شما چیزهای زیادی برای به دست آوردن آن بدست آورید.

    بنابراین ، هنگامی که در حال ساخت صفحه محصول خود هستید ، باید مطمئن شوید که پیام فروش شما در سطح شخصی با افراد آواز می خواند و صحبت می کند. که ما را به اولین نکته می رساند …

    داستانی را بگویید

    تبلیغ خوبی است که محصول را بدون جلب توجه خودش به فروش می رساند – دیوید اوگیلوی

    داستان پردازی ممکن است یک کلمه کلیدی بازاریابی باشد ، اما در دنیای امروز ، کلید موفقیت است.

    طبق مطالعه جدیدی که از Origin انجام شده است ، ساختن نسخه ای از محصول که داستانی را بیان می کند ، بیشتر از توصیف محصول استاندارد تبدیل به احتمال زیاد می شود.

    ۳،۰۰۰ مصرف کننده با دو تغییر در همان صفحه محصول شراب ارائه شدند. در یک صفحه توضیحات اساسی در مورد محصول ارائه شده است ، و دیگری داستان شراب سازنده را با جزئیات محصول شرح می دهد. نتایج؟ صفحه ای که حکایت از داستان شراب سازان ۵٪ بیشتر بود – و شرکت کنندگان تأیید کردند که ۶٪ بیشتر برای همان بطری شراب پرداخت می کنند.

    با ضربه زدن به personas خریدار خود و گرفتن افراد در سفر ، شانس زیادی برای افزایش تبدیل و تشویق وفاداری به برند دارید.

    اگر نیاز به مهارت در نوشتن خود دارید ، از راهنمای مبتدی ما برای نوشتن نسخه ای که می فروشید ، بازدید کنید.

    نظرات و مهر و موم های اعتماد را به صفحات محصول خود اضافه کنید

    محصولاتی که با بررسیهای مشتری ، ۱۰٪ بیشتر از نرخ تبدیل هستند.

    با اجازه دادن به مشتریان می توانید نظرات خود را بر روی محصولات خود بگذارید و اعتماد را ایجاد کنید و آنها را ترغیب کنید ، این موارد همچنین می توانند به عنوان محتوای مبتنی بر توصیف در کانالهای اجتماعی شما استفاده شوند.

    نشان های اعتماد و گواهینامه های SSL ، یک مهر تأیید را به چشم مشتریان به وب سایت شما اضافه می کنند. در حقیقت ، یک بررسی جدید نشان داد که ۶۱٪ از پاسخ دهندگان صرفاً بخاطر وجود نشان های اعتماد از سایت ، خرید را لغو کرده اند.

    مؤسسه Baymard کشف کرد که سه نشان برتر اعتماد به نفس کسانی هستند که از نورتون ، مک آفی و TRUSTe برخوردار بودند و به ترتیب ۳۵٫۶٪ ، ۲۲٫۹٪ و ۱۳٫۲٪ از پاسخ دهندگان را تصویب کردند. یک دلیل مطمئن برای افزودن بررسی و نشان های اعتماد به صفحات محصول شما.

    اعتماد به نفس

    دکمه “افزودن به سبد خرید” خود را وصل کنید

    صفحه محصول شما باید همیشه شامل یک تماس واضح برای اقدام (CTA) باشد.

    واضح است که موثرترین CTA دکمه ای است که به مشتری شما امکان می دهد تا یک مورد را به سبد یا سبد خرید خود اضافه کند. دکمه را می توان با “خرید اکنون” ، “افزودن به سبد خرید” ، “سبد خرید” – به شما بستگی دارد – اما هر کاری که انجام دهید ، مطمئن شوید که آن را از بقیه محتوای صفحه شما متمایز می کند و یک دستورالعمل ساده برای مشتری شما

    طراحی CTA شما می تواند تأثیر چشمگیری بر عملکرد داشته باشد ، با ترکیب تئوری رنگ اصلی در طراحی UX شما می توانید تجربه کاربر را بهبود بخشیده و تبدیل ها را افزایش دهید.

    خرده فروش ایالات متحده ، RIPT پوشاک ، تغییر رنگ CTA ‘اضافه به سبد خرید’ خود و اضافه کردن یک تایمر شمارش معکوس در کنار محصول ، این تغییرات استراتژیک کوچک این شرکت ۶٫۳٪ تبدیل بیشتر به دست آورد.

    آزمایش منظم A / B دکمه های شما به شما کمک می کند تا در مورد ترکیب رنگ ها ، فونت ها و موقعیت یابی که بیشترین کاربران را در سایت خود قرار می دهد تصمیم بگیرید.

    بازاریابی ویدیویی

    آیا می دانید بزرگسالان آمریکایی پنج و نیم ساعت در روز را صرف دیدن محتوای ویدیو می کنند؟

    ظهور رسانه های اجتماعی منجر به تغییر در نحوه برقراری ارتباط ما شده است – افزایش استفاده از قطعات ایموجی ، جعبه و ویدئو برای ارتباطات روزمره امری عادی شده است. یک فیلم کوتاه و پرتحرک ، به شما کمک می کند تا کالای خود را به زندگی بیاورید و مردم را به هیجان آورید ، و این باعث می شود که آنها بتوانند آنچه را که ارائه می دهید خریداری کنند.

    شرکت هایی مانند Amazon و Zappos با افزودن محتوای ویدیویی به صفحه محصول خود ، بین ۶ تا ۳۰ درصد افزایش یافته اند.

    غول آنلاین تجارت الکترونیک AO نمونه ای عالی برای استفاده موثر از فیلم در صفحه محصول است. این شرکت تقریباً در هر محصولی از سایت خود از ویدیو استفاده می کند و هنگامی که یک مصرف کننده تصمیم به پخش مطبوعات می گیرد ، فیلم به جای تصاویر محصول نمایش می دهد. علاوه بر این ، AO از ترکیبی از محتوای ویدیویی داخلی ، فیلم های مارک ها و محتوای ویدیویی تولید شده توسط کاربر (UGC) برای فروش محصولات خود استفاده می کند. طبق مطالعات انجام شده ، استفاده از ترکیبی از UGC و فیلم حرفه ای می تواند تا ۳۵٪ به فروش منجر شود.

    تجزیه و تحلیل رفتار کاربر

    در یک بررسی جدید ، نیلسون دریافت که ۷۹٪ از کاربران به جای خواندن آن به صورت کلمه ای ، محتوا را اسکن می کنند ، رقمی کهاهمیت طراحی UX را در صفحات محصول خود برجسته می کند.

    تعادل بین زیبایی شناسی و داده ها هنگام طراحی صفحات محصول و نقشه های حرارتی روشی ساده و در عین حال آموزنده برای طراحی موفقیت را پیشنهاد می کند.

    Heatmaps به شما امکان می دهد تا جایی که مشتری شما به نظر می رسد ، تا چه حد در محتوای شما حرکت کند و هنگام بازدید از صفحه محصول شما روی آن کلیک کند – به شما امکان می دهد هرگونه حواس پرتی ناخواسته را که ممکن است در مکانهای دیگر حرکت کند ، به راحتی حذف کنید.

    Hotjar ابزاری مفید است که می تواند در ردیابی رفتار کاربر ، بهینه سازی صفحات و به راحتی افزایش تبدیل به شما کمک کند. اگر علاقه مند به جمع آوری داده های ارزشمندی هستید که به شخص خریدار شما اطلاع می دهد و ROI را افزایش می دهد ، این فیلم مفید را در مورد چگونگی شروع کار با نقشه های حرارتی بررسی کنید.

    به یاد داشته باشید ، می خواهید آن را به ساده ترین شکل ممکن برای تبدیل کاربران خود تبدیل کنید. با بهینه سازی صفحه خود و استفاده از رویکرد محور داده برای طراحی ، شانس به مراتب بهتری برای افزایش نرخ تبدیل خود دارید.

    با تصاویر خود صحبت کنید

    تقریباً مانند فیلم ، وقتی تصاویر مورد توجه مصرف کننده و فروش محصول شما قرار می گیرند ، تصاویر بسیار مهم هستند.

    اگر محتوای شما شامل تصاویر قانع کننده است ، می توانید به طور میانگین ۹۴٪ بازدید بیشتر از صفحات دارای تصاویر کسل کننده و ضعیف بدست آورید.

    اما یک تصویر با وضوح بالا در صفحه محصول شما فقط نقطه شروع است ، این تکنیک های ساده همچنین می توانند به تقویت تبدیل کمک کنند:

    ASOS یکی از مارک های معروف جهانی مد آنلاین است. با نمایش یک تصویر اصلی محصول با عملکرد بزرگنمایی و همراهی آن با چندین عکس کوچک ، مشتری قادر است تصویر را از زوایای مختلف با جزئیات مشاهده کند ، و از نظر ظاهری و ظاهری لباس به آنها ایده بهتر می دهد.

    در زیر تصاویر اصلی ، پیشنهادات مکمل محصول برای “تکمیل ظاهر” ، همراه با یک دکمه CTA وجود دارد. این شرکت با جذب مشتریان خود برای خرید کل لباس ، می کوشد ROI خود را در هر مشتری افزایش دهد.

    تشویق اعتماد ، ایجاد وفاداری به مارک تجاری و بهبود تبدیل فروش ، سفری است ، اما آن را به درستی بدست آورید ، و مطمئناً این یک پاداش خواهد بود. این نکات را دنبال کنید و تبدیل های فزاینده را در هر زمان مشاهده خواهید کرد.