چگونه بازاریابان می توانند یک روند ارزشمند را از یک Fad متمایز کنند؟

    از مد گرفته تا موسیقی ، روندها و گرایشها آمده و می روند. با این حال ، آنچه که یک مد و لباس را از یک روند جدا می کند ، قدرت ماندن است. روندهای مختلف تمایل زیادی به دست می آورند ، در حالی که FAD در انفجارهایی وجود دارد که برای یک گروه یا نهاد کوچکتر جذاب است.

    به عنوان یک بازاریاب ، قادر به مشاهده روند می توانید زمینه ای برای ورود به سطح زمین قبل از رقابت خود داشته باشید. در عین حال ، بستگی بیش از حد به میزان کمبود مدفوع می تواند پرهزینه باشد ، به خصوص اگر بعد از اینکه همه افراد دیگر روی آن حرکت کردید ، روی باند حرکت می کنید. در اینجا چند نکته برای کمک به شما در تمایز یک روند از مد روز به منظور حفظ اعتبار در صنعت خود آورده شده است.

    در حال بدست آوردن انگیزه

    روندها افزایش می یابد و پژمرده می شود. یکی از مهمترین تفاوت های بین روند و یک گرایش تمایل به سرعت سرعت بخشیدن به چیزی است.

    یک لباس خنک خیلی سریع جلب می شود زیرا جذابیت کمتری دارد. این می تواند مدل های Troll Doll مدل های مد مردانه ، “Gangnam Style” Psy یا یک فناوری مانند قالب های Betamax برای فیلم های ویدیویی باشد.

    یک روند اغلب “خواب” دراز خواهد بود و تنها مورد توجه برجسته ترین رهبران فکر است. لزوماً بلافاصله به این نتیجه نمی رسیم ، زیرا اندکی فکر می کند و پیشرفت را نیز ممکن می سازد. یک مضراب وجود دارد ، استفاده می شود ، و رفته است.

    یک روش عالی برای نگاه به روندها در مقابل مد روز رژیم های غذایی است. بیشتر و بیشتر افراد از طریق رژیم های سالم تری سبک زندگی سالم تری پذیرفته اند. ایده ایجاد انتخاب های غذایی سالم تر یک روند است. با این حال ، بسیاری از رژیم های غذایی که همراه آن هستند ، مدفوع است.

    حقوق مصرف کننده

    حقوق مصرف کننده همچنین می تواند نشان دهد که چیزی به یک روند تبدیل شده است ، نه یک تباهی. به عنوان مثال ، در حال حاضر ، حقوق مصرف کننده حول محور حریم شخصی است.

    مردم در مورد چگونگی دستیابی و استفاده از اطلاعات آنها مبارزتر می شوند. این نشان می دهد که سیستم عامل های رسانه های اجتماعی در اینجا برای ماندن هستند و رشد خود را ادامه خواهند داد. پ

    بیشترین گفتن برای همه ، تغییراتی در بازاریابی دیجیتال است که در آن بازاریابی مبتنی بر مجوز ایجاد شده است. بازاریابی ایمیل و متن ممکن نیست با قوانین ایجاد شده برای نشان دادن چگونگی استفاده از این شیوه های ارتباطی ، خسته کننده نباشد.

    دیجیتال

    مشاهده تغییرات قانون حقوق مصرف کننده می تواند به شناسایی روند بازاریابی کمک کند.

    فناوری و مرگ یک فروشنده

    فناوری همچنین نقش اساسی در ایجاد روندها داشته است. برای علاقه مندان به کاربران ، مانند انواع خاصی از طراحی های ماوس یا صفحه کلید یا استفاده از برنامه ها ، می توان از سلیقه های کوچک استفاده کرد ، در حالی که خود دنیای دیجیتال با گذشت زمان شتاب بیشتری کسب کرده است.

    از سال ۲۰۰۵ تعداد خانوارهای دارای رایانه از ۲۷٫۶٪ به ۴۸٫۳٪ افزایش یافته است. ورود رایانه ها به خانه نحوه فروش شرکت ها را تغییر داده است. در جایی که فروش یک بار توسط این محصول هدایت می شد و باعث می شد مشتریان بدانند چرا به یک کالای خاص نیاز دارند ، بازاریابان امروز باید روش تفکر خود را از سطح فروش دور کنند و به آنچه مشتری هایشان می خواهند توجه کنند.

    فناوری به مصرف کننده این امکان را می دهد تا نیازهای خاص خود را به گونه ای تعریف کند که فروشنده می داند چه چیزی را به آنها بدهد. فروش تقریباً از قبل اتفاق می افتد تولید سرب منجر می شود.

    توانایی جمع آوری داده ها به طور مستقیم از مصرف کنندگان و مشاغل آسانتر از همیشه است و تجارب و دانش عمیق تری را برای بازاریاب ها برای شناسایی روندها و نادیده گرفتن محوها فراهم می کند. بازاریاب ها در ابتدا پاسخگو تر هستند زیرا می توانند هنگامی که یک حالت ضعف یا جدید بازاریابی به یک روند ملموس تبدیل می شود ، نشان دهند.

    روند مشکلات را حل می کند

    مشکلات

    حل مسئله نقش مهمی در روندها دارد. یک روند می تواند انگیزه بیشتری بخشد ، زیرا این یک سوراخ است و باعث تسکین نقاط درد بازاریاب می شود.

    روندها رشد خواهد کرد زیرا آنها در خدمت هدفی هستند که به تقاضای خود ادامه دهند. این ممکن است موضوعی باشد که برای بازاریاب کار می کند اما اغلب مربوط به پاسخگویی به نیازهای مخاطبان هدف است.

    روند به ابزاری مناسب تبدیل می شود که نتایج را می بیند و به یک هدف خدمت می کند. رسانه های اجتماعی همچنان به رشد خود ادامه می دهند ، زیرا افرادی را بهمراه می گذارد که چیزهای مشترکی با یکدیگر دارند.

    تلفن های همراه تقاضا هستند زیرا آنها یک ابزار ارتباطی مهم را ارائه می دهند. درک اینکه چرا یک روند یک روند است و چه مشکلاتی را حل می کند ، پرش در هیئت مدیره را آسان تر کرده و از آنها به نفع شما استفاده می کند.

    روند مشخص شده غلط

    گاهی اوقات ، می توانید از مزدی به نفع خود استفاده کنید. به عنوان مثال ، افراد محرمانه می توانند مطالبی را برای پست های رسانه های اجتماعی فراهم کنند زیرا پست های رسانه های اجتماعی برای لحظه ای زودگذر زندگی می کنند و سپس مردم به این سمت ادامه می دهند.

    اگر یک مادربزرگ مشاهده کردید و خیلی روی آن سرمایه گذاری کردید ، می توانید خود و وقت خود را هدر دهید. چگونگی انتخاب یک Fad بسیار مهم است زیرا می تواند تیم بازاریابی شما را درگیر مناقصه کند.

    سرمایه گذاری

    روندها باید درج شوندd در برنامه بازاریابی کلی خود قرار دهید ، در حالی که محرمانه نباید چیزی بیش از یک تاکتیک لحظه ای باشد که در جاده جذب مشتری استفاده می شود.

    گفتن تفاوت

    روندها در طول سالها گسترش می یابد ، بنابراین به طور مداوم در صنعت و تحقیقات بازاریابی عمومی به دنبال تماشای نشانه هایی از روند رسیده است.

    برای اینکه مرتبط باشید ، باید هم تماشاها و هم روندها را تماشا کنید. افراد Fade تا زمانی که به برند شما مربوط باشد ، در استراتژی بازاریابی شما نقش دارند. باز هم ، مد خلقی نقشی دارد اما فقط به عنوان یک تاکتیک. باید روندها مشخص شود تا آنها بتوانند بخشی از استراتژی بازاریابی شما شوند ، مانند استفاده از داده ها و اطلاعات ژئو برای دستیابی به مشتریان خود به روشی شخصی تر.

    افراد محرمان به شما کمک می کنند که در جریان باشید اما وقتی به طور صحیح ردیابی نشود ، می تواند شما را قدیمی تر به نظر برسد ، که منجر به قطع ارتباط با مخاطبان می شود. ممکن است کسی که تجربه کمتری دارد پرش کند و شروع به استفاده از این اصطلاح در تمام پست های اجتماعی خود کند ، حتی اگر خستگی از بین رفته باشد.

    Spotlight Spoth

    یک آدم گرای باتجربه می داند که داده های مربوط به سال را به طول می کشد تا تعیین کند چه چیزی روند خاصی دارد. این نشان می دهد چیزی پایدار است و می تواند بخشی از استراتژی شما شود. Trendspotting سپس به تحقیق نیاز دارد. خواندن راهنماهای تحقیق با جزئیات بیشتر می تواند به شما در درک چگونگی مشاهده اطلاعات با ارزش که نشانگر روند است کمک کند.

    به نفع شماست که تعدادی گزارش را دنبال کنید تا بتوانید به آنچه که در صنعت بازاریابی اتفاق می افتد توجه جدی داشته باشید. بسیاری از اسناد با ارزش از طریق سازمان هایی مانند ITSMA در اختیار شما هستند. این سنگ پله ها اطلاعات ارزشمندی را به شما ارائه می دهند تا بتوانید آنچه را که در منظره دیجیتال اتفاق می افتد کشف کنید.

    اشتباه دیگری که بسیاری از بازاریابان مرتکب می شوند این است که از ورودی و بینش نشریات و تأثیر گذاران در صنعت چشم پوشی می کنند. در دنیای کوچک خود گرفتار نشوید.

    درعوض ، آنچه را که خارج از دفتر شخصی شما اتفاق می افتد ، کشف کنید تا از همسالان و رهبران فکری بیاموزید. همه ما ساعت خواندن نداریم ، اما به عنوان بازاریاب ، تحقیقات همیشه باید اولویت داشته باشند. نسخه های متراکم زیادی از اطلاعات مربوط به روند پیشرو در بسیاری از وبلاگ ها وجود دارد. برخی از بهترین وبلاگ ها شامل Hootsuite ، HubSpot و Moz هستند.

    آزمایش و سازگاری

    آزمایش با روندهای جدید کشف شده از طریق تحقیقات به توسعه انطباق برند شما کمک می کند. به عنوان یک بازاریاب ، هدف شما باید به جای ادامه سرمایه گذاری در تاکتیک های بازاریابی باشد که نتایج محدودی را می بینند ، دائما به دنبال راه های بهتر برای بازاریابی باشید.

    اگرچه حرفی برای گفتگوی قدیمی وجود دارد ، “اگر شکسته نشود ، آن را برطرف نکنید” ، همیشه جای بهبود وجود دارد. تجربیات بینش بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد که به شما در شناسایی یک روند و چقدر موثر برای اهداف خود کمک می کند.

    بازاریابی دیجیتال طرز تفکر مردم را بسیار تغییر داده است. این فرصت جدیدی را برای شرکت ها فراهم می کند تا خود را با روشی صادقانه تر و پیشرو تر معرفی کنند.

    بازاریابی مدرن اجازه می دهد تا به جای اینکه در زندگی مشتری وارد شود ، مارک شما یکپارچه شود. همچنین ، به دلیل اینکه مشتریان شما بهترین بینش را در مورد اثربخشی روند جدید ممکن دارند ، شما باید راه هایی برای ادغام دانش آنها در تلاش های بازاریابی خود بیابید.

    بازاریابی تطبیقی ​​

    بازاریابی تطبیقی ​​از روندها و داده های مشتری برای سفارشی کردن تلاشهای بازاریابی برای تأمین نیازهای متغیر علایق و نیازهای مشتری استفاده می کند. سه عامل برای بازاریابی تطبیقی ​​وجود دارد:

       

    1. حساسیت: با تمام کانالهای بازاریابی که برای استفاده از آنها بازخوانی می کنید ، بازخورد مهمی را در اختیار داشته باشید تا بتوانید به تنظیمات مشتریان خود پاسخ دهید.
    2.  

    3. انعطاف پذیری : اطمینان از تأسیس شرکت شما برای تغییر و انطباق روان با هدف شناسایی و درک فرصتهای جدید ارائه شده توسط داده ها و بازخورد مشتری.
       
    4. انعطاف پذیری: در جستجوی اشتباهات خود و گوش دادن به بازخورد مشتری برای پاسخ دادن و تغییر در صورت لزوم.

    این به شما امکان می دهد روندهای خاص نیاز مشتری خود را مشاهده کرده و آنها را برآورده کنید.