تکامل یادگیری مداوم در آموزش عالی

    آموزش و پرورش ، مانند بسیاری از صنایع با پیشرفت فناوری ، طی سالها در تلاش برای مطابقت با استانداردها و خواسته های جدید تکامل یافته است. در دوره آموزش عالی ، شما با یک مخاطب هدف (دانشجویان) که علاقمند به یادگیری و غالباً با دنیای دیجیتال در ارتباط هستند ، سروکار دارید.

    دیجیتال

    در زندگی شخصی و حرفه ای آنها. دانش آموزان جوان و بالغ روزانه در معرض فناوری قرار می گیرند و انتظار دارند که فناوری در یادگیری آنها حضور داشته باشد. در نتیجه ، ارائه گزینه های یادگیری مداوم ضروری است ، بنابراین دانش آموزان برای پیشرفت تحصیلات خود بهترین ابزار و منابع را دریافت می کنند. ایجاد یک محیط دیجیتال بخشی اساسی از یادگیری مداوم است.

    دانش آموز

    در این مقاله به تکامل یادگیری مداوم و تأثیر آن بر بخش آموزش عالی می پردازیم.

    آخرین گزارش ویژه ما با عنوان “دانش آموز در حال تحول: چه نقشی می تواند بازی دیجیتالی را بخواند؟” که تغییر جمعیتی دانش آموز امروز و چگونگی استفاده مربیان از فناوری های دیجیتالی برای مشارکت ، انگیزه و تدریس را بررسی می کند.

    چرا یادگیری مداوم مهم است؟

    تحصیلات عالی در چند دهه گذشته تغییر زیادی کرده است و سرعت تغییر در آن فقط سریعتر خواهد شد زیرا پیشرفت در فناوری هیچ نشانه ای از کند شدن را نشان نمی دهد. کودکان امروز در حال آماده سازی برای دنیای کاری هستند که بزرگسالان نمی توانند کاملاً آنرا درک کنند یا فقط عادت کرده اند. براساس تحقیقات اخیر ، هنوز٪ ۸۵ از مشاغلی که فراگیران امروز در سال ۲۰۳۰ انجام می دهند ، اختراع نشده اند.

    با ایجاد نقشهای جدید در بسیاری از صنایع ، این احتمال وجود دارد که فرزند یا دختر شما در موقعیتی کار کند که ۱۰ یا ۲۰ سال پیش نادر یا غیرقابل استفاده بوده است. بسیاری از زمینه های امروزی که در گذشته کمتر رایج بوده اند شامل بازاریابی آنلاین ، داده کاوی و توسعه نرم افزار موبایل است.

    موبایل

    هم اکنون موسسات آموزشی در تلاش هستند تا از روندهای دنیای واقعی پیروی کنند و دانشجویان را برای کارهایی که هنوز تصور نشده است ، آماده کنند. شما نمی توانید پیش بینی کنید که چه اتفاقی در بازار کار خواهد افتاد ، اما مربیان می توانند با اتکا به یادگیری مداوم ، پایه و اساس کاملی از مهارت ها را برای دانش آموزان فراهم کنند.

    دانشجو

    یادگیری مداوم چیست؟

    یادگیری مداوم ، توانایی توسعه مداوم و بهبود مهارتها به منظور انجام موثرترین شیوه ممکن در محیط کار است. در سطح فردی شامل پرسیدن سؤال یا گرفتن بازخورد ، جستجوی کارگاهها یا دوره ها ، توسعه اهداف یادگیری و تلاش برای چیزهای جدید است. در سطح تیمی ، به تیمی گفته می شود که خود و ایدئولوژی های خود را به تغییر شرایط تبدیل کند.

    یادگیری مداوم نشان دهنده یک تغییر بزرگ است. اکنون مردم در فرایند دائمی کسب دانش و مهارت های جدید هستند و به کارگران این امکان را می دهند که در هنگام بروز وظایف و شغل های جدید انجام دهند. این روند همچنین به دانشجویان این امکان را می دهد تا ابعاد جدیدی را به مشاغل موجود خود اضافه کنند. با یادگیری مداوم ، دانش آموزان می توانند بهتر با محیطی که اغلب در حال تغییر است ، سازگار شوند ، زیرا آنها یاد می گیرند و سپس در صورت نیاز مهارت هایی را برای پیشرفت در شرایط جدید به کار می گیرند.

    علیرغم تغییرات مداوم در منظر کار و با توجه به نیازهای دانشجویی ، بسیاری از مؤسسات آموزشی جنجال نگرفته اند. برای اطمینان از جذابیت مؤسسه آموزش عالی شما و کمک به دانشجویان در موفقیت ، دانستن ابزارهای یادگیری مداوم موجود بسیار مهم است.

    بسترهای یادگیری آنلاین

    یک راه عالی برای ادغام یادگیری مداوم با اجرای سیستم عاملهای یادگیری آنلاین است. ارائه دوره های آنلاین به دانشجویان این امکان را می دهد تا با سرعت خود و هرچه بیشتر اطلاعات موجود با کلیک ماوس ، یاد بگیرند.

    این دوره ها نه تنها اطلاعات ارائه می دهند بلکه مهارتهای مختلفی را آموزش می دهند ، چه در زمینه های تجاری و چه فناوری. استفاده از سیستم عامل های آنلاین ، از پرتال های سنتی گرفته تا رسانه های اجتماعی ، به دانشجویان این امکان را می دهد تا با روشی تعاملی تر یاد بگیرند. همچنین کمک می کند که این سیستم عامل ها ابزارهای مختلفی را برای جای گرفتن همه سبک های یادگیری ، از فیلم تا متن نوشتاری گرفته تا آزمونها گرفته تا تابلوهای گفتگو در اختیار شما قرار دهند.

    چشم انداز یادگیری با ورود یک دوره یادگیری آنلاین که از هر کجا و در هر زمان قابل دسترسی است ، دگرگون شده است و یادگیری به اندازه نیش خورده را ارائه می دهد که می تواند آنها را در مناطق مربوطه که از طریق فوریت برای یک نقش قابل استفاده هستند ، تحقق بخشد.

    یادگیری با این روش ، به سخنرانی های ضبط شده با فیلم و پورتال های آنلاین برای دسترسی به مطالب دوره که باعث می شود یادگیری آنلاین ، متفاوت از نشستن در یک اتاق سمینار باشد ، نمی دهد. با صراحت در تلاش برای چیزهای جدید دانشجویان و تعهد جدی دانشکده ها برای ارائه دوره های ارزشمند ، یادگیری مداوم در حال تبدیل شدن به گزینه ای قانونی و واقع بینانه برای بسیاری از زبان آموزان است.

    ظهور اعتبارات خرد

    راه دیگر معرفی یادگیری مستمر در مؤسسات آموزش عالی از طریق اعتبارات خرد است. صلاحیت به سبک صدور گواهینامه برای افرادی که می خواهند مهارت خود را در یک صنعت خاص مطالعه یا بهبود دهند. اعتبارنامه های میکرو نه تنها فرصت های لازم را برای افراد فراهم می کنند ، بلکه دانشجویان قبلی را نیز با بروزرسانی دوره یا ماژول های جدید و در صورت لزوم دوباره جذب می کنند.

    این اعتبارنامه های خرد شامل دوره های کوتاه و مقرون به صرفه آنلاین است که گواهینامه دیجیتال یا نشان های دیجیتالی را به محصلان ارائه می دهند. دوره ها در بخش های مختلف ، تدریس می شوند و سپس مهارت را در یک مهارت خاص آزمایش می کنند. پس از اتمام دانش آموز ماژول ها ، آنها صلاحیت لازم برای پاسخگویی به نیازهای خاص صنعت را دارند که مربوط به کارفرمایان بالقوه یا فعلی است.

    اعتبارنامه های خرد با یک رویکرد مبتنی بر شایستگی دست به دست هم می زنند و اعتبار افراد را نیز قضاوت می کنند. با توجه به اینکه ما جامعه را نشان می دهیم “آنچه را می شناسید” نشان می دهیم ، به دانش آموزان در هر سنی اجازه می دهد مهارت ها یا دانش خود را پیش ببرند برای رشد شغلی ضروری است. با این نوع آموزش ، دانش آموزان می توانند در هر زمان ، هر جا و هرچقدر که می توانند به اهداف خود برسند.

    دانش آموزان احساس یادگیری خود را کنترل می کنند ، که محیط بهتری برای جذب و نگه داشتن اطلاعات ایجاد می کند. ارزیابی با هدف ایجاد تجربیات یادگیری معنی دار و مثبت انجام می شود.

    تقاضا برای ریزآموزشی

    راه دیگر برای کمک به دانش آموزان به شیوه ای متفاوت و فعالانه یادگیری ، معرفی میکروآموز است. Microlearning راهی برای آموزش و ارائه مطالب به زبان آموزان در انفجارهای کوچک و بسیار خاص است. این یک استراتژی یادگیری نوظهور برای بستن شکاف مهارت و دانش به صورت بهنگام است.

    این استراتژی در بخشهایی که اطلاعات به سرعت در حال تغییر است ، بسیار مناسب است و مربیان برای دستیابی به همان سرعت به منابع خود نیاز دارند. بعلاوه ، فناوریهای جدید از میکرو یادگیری پشتیبانی می کنند و باعث می شوند افراد در یک دنیای سریع قدم بردارند.

    Microlearning چیزی غیر از مطالب کوتاه شده مطالب است که در طی مراحل مختلف از طریق رسانه های مختلف در اختیار فراگیران قرار می گیرد. این برنامه از یادگیری مداوم با ایجاد امکان فراگیری زبان آموزان در اسکن و آگاهی از تغییرات بسیاری که در یک صنعت خاص رخ می دهد ، پشتیبانی می کند. این اجازه می دهد تا دانش آموزان تغییرات را انتخاب کنند و بینش سریع و مفیدی را در مورد تحولات مربوط به حوزه مورد علاقه خود اعم از فیلم های ۶۶۰ ثانیه یا کلیپ های کوتاه تلویزیونی جمع کنند.

    مربیان نیاز دارند تا منظره در حال تغییر را مطابقت دهند

    روشهای یادگیری سنتی هنوز اهمیت خود را دارند ، اما با نوآوری در دنیای واقعی منسوخ می شوند. مؤسسات آموزش عالی باید در حال تحول باشند و بینش های واقعی را برای دانشجویان فراهم کنند تا تفکر انتقادی و مهارت های فنی را توسعه دهند.

    اضافه کردن ابزارهای نوآورانه به کلاس کمک می کند تا دانش آموزان از طریق برنامه درسی راهنمایی شوند و آنها را برای دنیای حرفه ای تجهیز کنند. استراتژی های یادگیری مداوم ممکن است با سؤالات و چالش های موجود روبرو شوند ، اما این بهترین آموزشی است که دانش آموز می تواند دریافت کند زیرا آنها یاد می گیرند برای تغییر و غلبه بر موانع ، سازگاری و سازگاری را بیاموزند ، یادگیری مهارت های ارزشمند برای بقیه مشاغل آموزشی و حرفه ای خود.

    با یادگیری مداوم ، دانشجویان برای بازار کار آماده تر هستند و دانشکده ها برای تدریس از امکانات بهتری برخوردار هستند. همه از مزایای آن استفاده می کنند ، یک چرخه به روز شده ایجاد می کنند که باعث می شود آموزش و یادگیری آسان تر شود.

    اما نایتلی